Over ons

Het verhaal achter de naam

De naam Asian Monkey is gebaseerd op het karakter de Apenkoning / the Monkey King uit de Chinese literatuur: "De reis naar het Westen". Het karakter is speels, ondeugend en leert tijdens zijn reis hoe hij met zijn specialiteiten de natuur en de mensheid kan helpen in hun bestaan.

Dat vonden wij een mooie filosofie voor het bedrijf: onze specialiteit gebruiken om bij te dragen aan verbetering van de natuur en de mensheid.

Wat wij doen

Bij Asian Monkey worden Westerse en Aziatische ingrediënten gecombineerd. Het resultaat: lekkere herkenbare hapjes en gerechten met een leuke twist. Deze zijn uitstekend voor zowel lunch als diner.

De ingrediënten die wij gebruiken zijn sociaal verantwoordelijk, denk aan:
1.) Vrije uitloop eieren
2.) 100% Fair Trade chocolade
3.) Kip van de poelier of de natuurslager
4.) Voor de verpakkingen gebruik ik zoveel mogelijk papier, zodat dit te recyclen is.
5.) Bij het koken gebruik ik alleen olijfolie (voor het frituren zonnebloemolie)
6.) De producten zijn dagvers

De motto “Feel good food” heeft daarom meerdere betekenissen: een goed en voldaan gevoel omdat het lekker eten is, maar ook een goed en voldaan gevoel omdat de gerechten met maatschappelijk verantwoordelijke ingrediënten zijn voorbereid.

Eet goed, doe goed. Zo willen wij het verschil maken.

Bestel hier uw gerechten

Bestel hier uw catering

Nog vragen over Asian Monkey? Neem contact met ons op.